mathildaannaosterlund

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Mathilda - 11 augusti 2011 10:09

Hejhej!

Det kommer inte komma upp ngn rosett video på bloggen för att jag har bytt dator och kan inte ha webbcam på den elr jag vet inte hur man sätter i anslutningen. Sen så kan jag ju då inte göra med film kameran för då måste jag endå sätta i en Usb anslutning ;(

¨

Men om du går in på youtube.com söker på ,hur man gör en rosett i håret, Sen klickar du på den videon som heter hår rosett! http://www.emmelist.se   hon ger en jätte bra förklaring och det va av henne jag lärde mig :)


Lycka till!


..


Ja nu har jag ju varit iväg och varit hit och dit, Men nu e jag tillbaka men känner lixom, det e så mkt annat jag vill göra istället för att blogga en massa men men , Vi får se hur det blir tar kanske en liten bloggpaus , vet inte riktigt!  


När jag va hemma oss pappa gjorde vi inte så mkt mer en badade och så, Åkte alldrig till berkingebadet åkte till Pride festivalen istället :)  LIKA KUL DET Hhehhe såg en massa knäppa folk :)



 


Kunde ju inte ta egna bilder eftersom jag glömmde kameran , Iaf efter pride skulle pappa o Ewa gå och hämts bilen och isabelle och jag stannade kvar och vänta , i nästan en timme stog vi där :/ Vi började undra var de hade tagit vägen , då hade dom gått in på affärer och köpt skor och byxor :D hehe

sen åkte vi ocg kolla på en bil som pappa kankse skulle köpa . sen bärde det av till kistagalleria , trötta människor när vi komm hem :)

sen va vi och hälsade på farfars brors barn och hon hade saknat pappa väldigt mkt för hon tog hand om han när pappa va liten , hon bäretta lite om farfar han dog ju när pappa va två år :( Så fick han lite foton och så , Sen bäretta hon om släktingar i finland och var dom bodde å så , pappa ska dit och hälsa på någon gång nu :)







Sen e det inte så mkt mer att skriva om så hejdå !   :)


Av Mathilda - 11 augusti 2011 10:09

Hejhej!

Det kommer inte komma upp ngn rosett video på bloggen för att jag har bytt dator och kan inte ha webbcam på den elr jag vet inte hur man sätter i anslutningen. Sen så kan jag ju då inte göra med film kameran för då måste jag endå sätta i en Usb anslutning ;(

¨

Men om du går in på youtube.com söker på ,hur man gör en rosett i håret, Sen klickar du på den videon som heter hår rosett! http://www.emmelist.se   hon ger en jätte bra förklaring och det va av henne jag lärde mig :)


Lycka till!


..


Ja nu har jag ju varit iväg och varit hit och dit, Men nu e jag tillbaka men känner lixom, det e så mkt annat jag vill göra istället för att blogga en massa men men , Vi får se hur det blir tar kanske en liten bloggpaus , vet inte riktigt!  


När jag va hemma oss pappa gjorde vi inte så mkt mer en badade och så, Åkte alldrig till berkingebadet åkte till Pride festivalen istället :)  LIKA KUL DET Hhehhe såg en massa knäppa folk :)



 


Kunde ju inte ta egna bilder eftersom jag glömmde kameran , Iaf efter pride skulle pappa o Ewa gå och hämts bilen och isabelle och jag stannade kvar och vänta , i nästan en timme stog vi där :/ Vi började undra var de hade tagit vägen , då hade dom gått in på affärer och köpt skor och byxor :D hehe

sen åkte vi ocg kolla på en bil som pappa kankse skulle köpa . sen bärde det av till kistagalleria , trötta människor när vi komm hem :)

sen va vi och hälsade på farfars brors barn och hon hade saknat pappa väldigt mkt för hon tog hand om han när pappa va liten , hon bäretta lite om farfar han dog ju när pappa va två år :( Så fick han lite foton och så , Sen bäretta hon om släktingar i finland och var dom bodde å så , pappa ska dit och hälsa på någon gång nu :)







Sen e det inte så mkt mer att skriva om så hejdå !   :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Mathilda och den här bloggen kommer handla om fotografering och mig själv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Foto

FOTOGRAFERING  

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards