mathildaannaosterlund

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Har fullt upp

Av Mathilda - 25 juli 2011 15:08

Hej!

Bloggade alldrig igår men men :) Iaf jag har fullt upp, Men bara för bloggens skull gör en skita snygg blogg design , För igår hittade jag Picnik visste att det fanns men alldrig testat så ja jag gjorde det igår :) Så där ägnade jag tiden för det mesta igår ;P Så fick jag Gimp igår också och idag ska Henke hjälpa mig med  att instalera Photoshop så kommer komma så mkt nya härliga bilder på bloggen  :)


Här kan ni få se ett foto jag gjorde på Picnik  :)

    A ni har sett bilden tidigare så , men jag har ju gjort lite redigeringar :D

Här e en till   Sen bara för den goda sakensskull , Det som har hänt i Norge :(


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 18 augusti 2011 21:53

Hej! Som ni ser har min blogg fått en totly blogg makeover :) sa att jag skulle blogga igen på måndag men så blir det inte , blev klar med designen tidagre en väntat :) Riktigt nöjd vilken var snyggast den nu elr den gamla , IAF Så tycker jag d...

Av Mathilda - 17 augusti 2011 20:32

GÖR NY DESIGN BÖRJAR BLOGGA PÅ MÅNDAG IGEN HEJDÅ!

Av Mathilda - 13 augusti 2011 14:58

hej! ja som Rubriken säger jag känner mig oaktiv med bloggen och tappar läsare mer o mer per dag , jag kan inte lägga upp videosar får det alldrig gjort , MEN jag har väll själ till det , det e SOMMARLOV men snart börjar skolan så lixom vill ta vara ...

Av Mathilda - 11 augusti 2011 10:09

Hejhej! Det kommer inte komma upp ngn rosett video på bloggen för att jag har bytt dator och kan inte ha webbcam på den elr jag vet inte hur man sätter i anslutningen. Sen så kan jag ju då inte göra med film kameran för då måste jag endå sätta i en...

Av Mathilda - 11 augusti 2011 10:09

Hejhej! Det kommer inte komma upp ngn rosett video på bloggen för att jag har bytt dator och kan inte ha webbcam på den elr jag vet inte hur man sätter i anslutningen. Sen så kan jag ju då inte göra med film kameran för då måste jag endå sätta i en...

Presentation


Hej! Mitt namn är Mathilda och den här bloggen kommer handla om fotografering och mig själv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Foto

FOTOGRAFERING  

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards