mathildaannaosterlund

Alla inlägg under juli 2011

Av Mathilda - 29 juli 2011 21:28

Hejhopp!

Ja det är ju en önskad Rosett video  som inte kommit upp en :/ Dummt av mig , Men hoppas det inte gör något , Fortsätt gärna kolla på bloggen efter rosett videon men den här helgen och nästa vecka kommer den troligtvis inte komma upp eftersom jag ska ju till tomtits och Äventyrsbad och bo på hotell med mamma och Isabelle (syster) Imorrn sen resten av veckan ska  jag till pappa I uppsala och får typ inte ha hanns dator så ofta prutt !

 Men Lovar den SKA upp  Så sluta inte kika in efter den elr så kan jag skriva på din blogg när den kommer upp :)  

Det kommer komma en massa roliga bilder också ;D När jag ska hem till pappa ska vi till skansen på allsång :D KUL! Har saknat pappa väldigt mkt sisst jag träffa han va när elsa o jag va på grönan :/

Här kommer bilder från mig och elsa på grönalund


    Ha det bra !

Hejdå!

Av Mathilda - 28 juli 2011 21:31

Före och Efter bilderna :

           SEN LITE ANNDRA BILDER ! hHEEH

     Elsa o Jag helt ny vakna,Bilderna gjorde Henke på sin mobil hehe  :)


Hejdå allihopa ha det bra glömm ej tävlingen :) Den håller på så länge tills det har börjat komma kommentarer så kommentera :) Eran blogg kan ju bli känd


Av Mathilda - 28 juli 2011 10:57

Godmorgon allihopa , elr a kanske inte så eånga men men , Iaf sitter här nu och gör inte så mkt , VAD GÖR NI? iaf ska nog snart äta frukost :)

Hehe har inte gjort det en :p

Snart kommer det rasa in med bildder på bloggen vet har varit dålig med detn :( Sry




Här e en ny bild ni alldrig sett

  Hehe första gången jag klippte gräs. Är igentligen för lått för det asså det e ngn säkerhets grejj

Det va typ på våren men iaf här kan ni få se sommaren



  Sen kommer ne Vinter har tyvär inte höst :(


  Okej så , Senare idag kommer lite före och efter bilder,,

Hejdå och ha det  bra

Av Mathilda - 28 juli 2011 10:57

Godmorgon allihopa , elr a kanske inte så eånga men men , Iaf sitter här nu och gör inte så mkt , VAD GÖR NI? iaf ska nog snart äta frukost :)

Hehe har inte gjort det en :p

Snart kommer det rasa in med bildder på bloggen vet har varit dålig med detn :( Sry




Här e en ny bild ni alldrig sett

  Hehe första gången jag klippte gräs. Är igentligen för lått för det asså det e ngn säkerhets grejj

Det va typ på våren men iaf här kan ni få se sommaren



  Sen kommer ne Vinter har tyvär inte höst :(


  Okej så , Senare idag kommer lite före och efter bilder,,

Hejdå och ha det  bra

Av Mathilda - 27 juli 2011 13:34

Hej! Just nu sitter jag här och gör typ exakt ingenting ! hehe

Men iallafall snart ska jag nog ut och busa med min lilla kisse bebis , Men den ligger ju och sover så sött nu så väntar lite grann :)

Översättning på denna konstiga text kommer här nedan


                                      samma text

 

Hej! Just nu sitter jag här och gör typ exakt ingenting ! hehe

Men iallafall snart ska jag nog ut och busa med min lilla kisse bebis , Men den ligger ju och sover så sött nu så väntar lite grann :)

Översättning på denna konstiga text kommer här nedan



Okej vet ej vrf jag gjorde så men men :)   glöm inte tvälingen , Jag håller fortfarande på med en skit snygg header så måste jobba lite nu ;)











!

Av Mathilda - 27 juli 2011 10:37

Hej!  :)

För er som kanske inte orkade kolla på videon jag la upp så ska ni veta att jag hadde två tävlingar där .


TÄVLINGAR

1. Man skriver på kommentar på det här inlägget , Jag är med ! (man kan skriva på video inlägget också) Så skriver man sitt blogg namn (adress grejj) Så går jag in på ALLA bloggar och kollar den som har mest Personlig blogg , skriver mkt eller har en fin design vinner länkning i tre inlägg på bloggen jag skickar länkning till alla på fb , Pluss att jag lägger ut en video där jag tipsar om eran blogg på youtube.com


Tävling

2 . Här kan man vinna allt det där jag skrev innan + en blogg header :)

Fast då e det en foto tävling , Man gör såhär , Tar ett kort och skickar till tildahilda@hotmail.se  det är fyra persooner kan vinna En som har det knasigaste kortet en som har det fulaste eller en som har det finaste roligaste kortet vinner , När ni skickar erat foto ska ni skriva ifall det är meningen att det ska det vara just det roligaste fulaste finaste knasigaste :D


Lycka till , Mathilda Österlund :)


Av Mathilda - 25 juli 2011 15:08

Hej!

Bloggade alldrig igår men men :) Iaf jag har fullt upp, Men bara för bloggens skull gör en skita snygg blogg design , För igår hittade jag Picnik visste att det fanns men alldrig testat så ja jag gjorde det igår :) Så där ägnade jag tiden för det mesta igår ;P Så fick jag Gimp igår också och idag ska Henke hjälpa mig med  att instalera Photoshop så kommer komma så mkt nya härliga bilder på bloggen  :)


Här kan ni få se ett foto jag gjorde på Picnik  :)

    A ni har sett bilden tidigare så , men jag har ju gjort lite redigeringar :D

Här e en till   Sen bara för den goda sakensskull , Det som har hänt i Norge :(


 


Av Mathilda - 24 juli 2011 12:15


Jag filmade Videon igår men alldrig ladda upp den , så här får ni se vad jag hade och säga igår  :)


 

Presentation


Hej! Mitt namn är Mathilda och den här bloggen kommer handla om fotografering och mig själv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Foto

FOTOGRAFERING  

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards